آبله مرغان و بیماری زونا Things To Know Before You Buy

Wiki Article

علایمی که مطرح کردین به نفع زونا هست اما به طور کلی، احتمال عود مجدد کمه

بوتاکس معده چیست؟ چه اثراتی روی لاغری دارد؟ (تایید شده توسط پزشک)

Your browser isn’t supported anymore. Update it to obtain the very best YouTube practical experience and our most current functions. Learn more

برای دریافت نوبت ملاقات با پزشکان متخصص می‌توانید از سیستم نوبت دهی اینترنتی سایت دکتردکتر هم کمک بگیرید.

با توجه به درگیری اعصاب در زونا ممکن است سبب درد و همچین حالتی بشود

دانلود آهنگ علی سورنا قلبهای آتشین بالاترین کیفیت ممکن

دریافت واکسن آبله مرغان قبل از بارداری می‌تواند گام مهمی در محافظت از کودک باشد.

پس زونا چیست و چه می‌کند؟ زونا توسط ویروس واریسلا زوستر به وجود می‌آید، همان ویروسی که باعث آبله مرغان می‌شود. این بیماری کشنده نیست اما می تواند بسیار دردناک باشد. واکسن‌ها به کاهش خطر ابتلا به زونا کمک می‌کنند.

*در وان‌ آبی‌ بخوابید كه‌ به‌ آن‌ نشاسته‌ ذرت یا پودر جو دوسر اضافه‌ شده‌ باشد.

پژوهش‌های انجام شده در ارتباط با این بیماری نشان می‌دهد که از بین هر چهار نفر، یک نفر دچار زونا خواهد شد.

● در حالی که ابتلا به زونا در دوران بارداری غیرعادی است، اما ممکن است. اگر با فردی که مبتلا به آبله مرغان یا عفونت فعال زونا است در تماس باشید، اگر واکسینه نشده‌اید یا قبلاً هرگز آن را نداشته‌اید، بیماری زونا در زنان می‌توانید به آبله مرغان مبتلا شوید.

بیماری زونا یا هرپس زوستر، با ظهور جوش‌ها یا تاول‌های متمرکز و دردناک بر روی پوست رخ می‌دهد. این بیماری ناشی از فعال شدن مجدد ویروس واریسلا زوستر، ویروسی که عامل بیماری آبله مرغان است، است. یکی از ویژگی‌های این بیماری این است که تاول‌های آن محدود به سطح درماتوم‌ها می‌باشند. درماتوم به قسمتی از پوست بدن اطلاق می‌شود که توسط شاخه‌های یک عصب حسی تأمین عصبی می‌شود.

نیر برکات، وزیر اقتصاد اسرائیل گفت که هیچ چیز مانع هدف اسرائیل برای از بین بردن همیشگی حماس و آزادی گروگان‌های هفتم اکتبر نخواهد شد.

داروهای والاسیکلوویر و فامسیکلوویر هم در درمان این عارضه مؤثر هستند. هنوز ثابت نشده است که داروهای استروئیدی سیستمیک در درمان علائم زونا تأثیری داشته باشند.

Report this wiki page